fredag, januar 20, 2012

Vermelding 20.januar 2012


Klokka er snart 13.00. Temperaturen er minus 2 grader, og det er nydelig ver ute. Nils og eg har nettopp gått ein tur rundt Storebakken. Det var fint, men litt glatt, så eg sakna sparken. Må sjå til å få montert den opp. Det første bildet her er tatt frå altanen ca klokka 11.00, det andre frå toppen av Storebakken opp mot skogen.
Eg snakka med noboen min i dag, hobbyastronomen, om kvifor vi fekk sola ein dag for tidlig i år. Og han sa det som eg trudde, at det hadde med skotåret å gjere. Ikkje berre dette skotåret, men også med med den skotårsdagen som vart sløyfa i år 2000. Heile kalenderen vart justert, og er altså litt i utakt med det som før har vore. Eg skal få meir utgreiing om saka seinare.
Før vi gjekk ut vaska eg golv, så no er vi snart klar for helg. Nils driv og varmar opp restar av blandaball, og vi gler oss til nok ein seimiddag. I dag er det 5.seidag denne veka, så i morgon får vi finne på noko anna.
Det skal visst vere enkelt å føre over spora på MP3-plater frå data til MP3-spelar, men eg har ikkje funne ut av det enno. Det er vel tolmodet som manglar. Kan høyre "Min kamp 6" på datamaskina, så det er ikkje så farlig.
Ønsker alle ei god helg! 
I dag er det Renate som har fødselsdag. Vi gratulerer.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...