fredag, januar 28, 2011

Vermelding 28.januar 2011

Klpkka nærmar seg halv to, det er overskya, litt regn og temperaturen er + 3 grader.På bildet kan de sjå at gata vår framleis er islagd; ein annan ting de kan legge merke til er alle dei grøne boss-dunkane.Fredag er det renovasjonsdag i gata vår. 
I dag gjorde eg ein innsats i huset, vaska og styra til helga, før vi for nedover på biblioteket og på Amfi. På biblio fann eg både ei lydbok og ein film som frista, så no ser eg helga lyst i møte. Men då vi dreiv og handla på Coop kjende eg at ryggen hadde fått nok, så det vart ikkje noko meir spennande utflukter i dag. Ryggen kjem seg nok, når eg får meg ein time eller to på daybeden -med varmeteppe.
Ønsker alle ei god helg.

1 kommentar:

solveig sa...

Her er isen stort sett vekke frå vegane. Håper ryggen kjem seg!

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...