onsdag, januar 26, 2011

Bok nr. 7 2011: En nåde.


Denne vesle perla av ei bok har eg lese ein gong før. Eg følte då at eg ikkje heilt hadde "fått den med meg" og bestemte meg for å lese den om att. Det har eg no gjort, men heilt enkelt var det ikkje denne gongen heller. Det er fleire forteljarstemmer og skiftingar i tid og rom, noko som kan vere ei utfordring i lydbøker. Det har blitt ein del spoling fram og tilbake, for denne gongen ville eg ha med meg alt.
Mitt beste råd er:LES denne boka, men helst på papir.
Somme må tru at eg les døgnet rundt når eg alt har lese 7 bøker i januar, men det har vore ekstremt korte bøker. Denne var på 4 CD-ar

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...