onsdag, september 29, 2010

Vermelding 29.september 2010.

Klokka er no 14.45, temperaturen er + 13 grader C og der er framleis nydelig ver. Men det er ikkje så klårt som det har vore, eit tynt skylag dekker mykje av himmelen. Reknar likevel med at eg kan sole meg på altanen i dag også.Skulle ønske det vart like fint neste veke når mange skal ha haustferie.
No har vi nettopp ete middag; ingen fisk i dag, men spaghetti og tomatsaus. GROV spaghetti vel å merke, noko anna blir ikkje akseptert her i huset.
Før middag var Nils nedover og klipte seg, og etterpå var vi nedover i lag og handla mat, for ein gongs skuld var det nesten tomt i kjøleskapet.
Bildet: Althans er verdens beste plommer,men dei er ikkje heilt modne enno, så vi treng nokre soldagar til.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...