tirsdag, november 24, 2009

Erlend 6 år i dag!


I dag fyller storfiskaren og skuleguten Erlend 6 år.Har har alt vorte feira eit par gonger, men det blir vel litt feiring i dag også?
Erlend har alltid eit godt svar. Ein klassikar her i huset: Mormora:"Ein kan ikkje ete så mykje snop, for det er ikkje godt for tennene!" Erlend:"Nei, men det er godt for tunga!" Elles har mora mange historier om guten og hans alter ego Indiana Jones på sin blogg.
I fjor fall det seg slik at han var her hos oss dagen før fødselsdagen,og eg tenkte det kunne vere moro å sjå korleis veret var då.

Sidan Erlend alt er veldig flink å lese, kan han lese denne helsinga sjølv:
GRATULERER  SÅ  MYKJE  MED  6-ÅRSDAGEN I DAG. HÅPER  DU  FÅR  NOKO  DU  ØNSKER  DEG. OG NOKO GODT Å ETE.HA EIN FIN DAG!
VI ER VELDIG GLADE I DEG.
HELSING MORFAR OG MORMOR.
No har det seg slik at både morfaren og farfaren også fyller år i november.Morfaren er vi ferdig med å feire for denne gongen, men vi vil gratulere farfar Harald med 69-årsdagen i morgon.



Som de ser har Erlend litt å slekte på. Interessa for å fiske går kanskje i "arv"?


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...