fredag, september 25, 2009

Helsing frå Kongsberg.

Vi er vel framme på Kongsberg og har fått god mat.Turen gikk veldig fint, men først i Lærdal vart det nokonlunde opplett. Seinare vart veret berre finare og finare med sol og varme. Det var som å komme til eit anna land.Vi åt nista vår i Nesbyen utanfor kjøpesenteret,det var vind, men fin teperatur.Over 20 grader. Det vart trafikkø då vi nærma oss byen, så vi vart ca 1/2 time forsinka.Vi hadde ein fin tur, men det ER langt.Det gikk heldigvis heilt fint med meg og sittinga.

6 kommentarer:

solveig sa...

De får ha ein fin ferie! Hels alle!

arieldog sa...

Kos dykk, og hels til alle!

Elin sa...

Er det ikkje kortare å køyre via Geilo? Eg har vore innom Kongsberg berre ein gong, på veg til Bø. Vil ikkje anbefale Hol - Aurland, det var litt av ein krøttersti somme stader, sjølv om naturen er vakker.
Ha ein riktig fin ferie!
Og til alle som fer forbi Gloppen i rasande fart på veg til eit fjernt mål, det går an å ta ei kaffipause her!

Besta sa...

Vi køyrer nesten alltid over Geilo, også i dag.Hol-Aurland har vi også køyrt eit pag gonger for den lange tunnelen si skuld.Du har rett i at vi oftast fer i full fart forbi-ikkje berre Gloppen, men vi har ofte bilen lasta med frosen fisk.....

Hildegard sa...

Kjekt at de er vel framme. Hels familien.
Eidabesta

Besta sa...

Unnskyld, det var ein feil i svaret mitt. Vi køyrer ikkje nesten alltid over Geilo, men over Gol. Eg roter ofte med dei to namna.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...