tirsdag, september 08, 2009

Bok nr.59: Drømmenes land.


No har eg lese ferdig denne boka, og eg må innrømme at det er vanskelig å formulere kva eg meiner om den.Det har noko med sjangerforventning å gjere. Denne boka er kategorisert som krim, men her er lite action og spenning. Her er likevel mykje anna som gjer boka vel verd å lese.
Handlinga er lagt til Minnesota,ved Lake Superior, der det er mange norskætta amerikanerar.
Her er interessante skildringar av natur og folkeliv, og ikkje minst historier frå fortida.Familiemyter og andre myter blant anna.
Hovudpersonen Lance Hansen er "skogpurk" og driv med slektsgransking på fritida.Dei fleste i dette området ættar frå Norge og Sverige, men har også anna blod i årane.Dei fleste tenkjer ikkje så mykje på det, men Lance er svært oppteken av fortida, og særlig si eiga slekt .Han er i det heile ein grublande type, og det er tankane hans som dominerer mykje av teksten.Til å vere ein mann på 40+ er han litt gammelmodig synest eg.
Noko som er veldig spesielt er at her ikkje finst banning i boka, noko som var ei kvild for øyrene mine.
Opplesaren er flink, men les litt for fort etter mi meining.Særleg i dei lange historiske utgreiingane er det vanskelig å henge med. Dessutan forstår eg ikkje heilt vitsen med tjukke l-ar i denne sammenhengen.
Konklusjon: Ei god bok, vel verd å lese.Gode miljøskildringar og lærerik historie. Krimmen kjem litt i bakgrunnen.
Elles kan de lese om boka på nettet om de vil.Og les gjerne boka sjølv.

2 kommentarer:

solveig sa...

Rivertonpris! Denne boka er nok noko for meg!

Besta sa...

Fekk vite på biblioteket at dette er første boka i ein trilogi. Dei har fått inn nr.2, men den var på utlån.

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...