tirsdag, september 08, 2009

Apropos tilbakeblikk.

Då eg vart pensjonist, bestemte eg meg for å skrive "livshistoria" mi,slik at barn og barnebarn kunne få vite litt om korleis det var å vekse opp under og etter KRIGEN.Og om åra fram mot den tida dei kan hugse sjølve.
Eg sette i gang med friskt mot, og skreiv meg fram til 13-årsdagen.Då kollapsa harddisken og eg miste alt.Eg orka ikkje å begynne om att på samme historia ein gong til, men fekk eit tips frå Solveig om at eg kunne skrive litt på bloggen innimellom.Det er derfor eg skriv desse historiene frå gamle dagar. På Internett ligg dei trygt får vi tru?

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Trasig at du skulle miste det du hadde skrive. Både du og bror din har godt minne frå då de var born, og mykje interessant skjedde her i tettstaden. Kanskje du får energi til å skrive på nytt, då må du skaffe deg ein minnepenn eller plate og kopiere etter kvart. Ikkje så kjekt å leggje private ting ut på bloggen, heller. Eidabesta

Besta sa...

Det største problemet er vel at har desse sitteproblema, så det blir så korte økter eg får jobbe med det. Eg har minnepenn, der legg eg bilda.Har også plater til kopiering, så eg gjer ikkje samme bommerten igjen.Har no lært litt etter å ha mist to harddiskar.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...