søndag, juli 12, 2009

Tilbake til fortida?

Dei fleste husa i Wadstena inneheldt anten butikkar, utstillingar eller små museum.I dette huset likte dei tre yngste seg godt. Der var eit rom med "fjøs", der det var både ku, hest og gris, og eit anna rom der dei kunne leike "butikk".

Desse to karane fekk ride på grisen; det var ikkje slikt "berre sjå og ikkje røre"-museum. Heldigvis.

Minstemann kostar golvet med stor energi, mens dei andre to handlar med varer.

Som de ser var det ikkje noko å seie på vareutvalet, og kassa-apparatet virka!

Eg veit ikkje om vareutvalet eller kassa-apparatet var tidsriktig i mellomalderhusa. Men er det så nøye?

Ei slik hylle med gamle fine boksar kunne eg godt tenkt meg å lage til, men eg har ikkje plass å ha den.
Eg veit godt at bilda er dårlige, men motiva var relativt urolige, så det vart lita tid til å sikte.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...