fredag, april 19, 2024

DAGBOK 2024: 19. APRIL

 



Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno.

Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det er nokså overskya, men opplett. I dag har eg vore heime åleine heile dagen, men var ein liten tur på Vernet. I dag vart det skikkeleg "fredagsvask" med meg for eg vaska  og så støvsuga eg alle teppegolva.  Eg sette også på ein klesvask, og hengde opp kleda på tørk. Så i dag har eg vore skikkeleg husmor. Men eg har ikkje laga middag enno. Eg tek sikte på sein middag i dag. 
Eg har også gått gjennom og lese diverse i Møre-Nytt, og sett på Reklamebladet frå JULA. Eg forstår ikkje kva vi skal med enda ein slik butikk. Eg synest ikkje vi treng det, men eg treng no ikkje så mykje. Det var andre butikkar eg heller ville ha hatt.Trur eg.
Eg har no diverse pausar når eg "jobbar" og pausane blir nytta til spansk på datamaskina. No er der så mykje spansk på Reels at det er ikkje fred å få. Men eg tviler på om eg nokon gong greier å lære meg så mykje at eg kan snakke. Det er ikkje lett å lære noko nytt i min alder, og samme kan det vere.Eg klarer meg stort sett med norsk-og litt engelsk.
Sidan det er fredag vil eg ønske alle ei god helg. Kva eg skal finne på i helga veit eg enno ikkje.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 2.mai

Klokka er no 17.32, temperaturen på trappa er + 22grader C, så her er det full sommar i dag. Dagen starta med trim frå 10-11,då eg kom heim ...