torsdag, mars 28, 2024

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint 
I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg sat lenge og las og svarte på mailar før eg kom meg ut og gå. Det blei tur på Vernet i dag også, og der trefte eg folk eg kjenner.
Eg venta besøk av barnebarn i dag, men visste ikkje kva tid dei skulle kome. Dei kom før eg trudde, dei som er hos Margrete. Men det gjorde ingen ting, dei fekk kaffi og kaker og vi fekk prata. Frå Hareid kom ingen, det var eg som hadde misforstått. Dei hadde andre planar.
Amanda hadde med seg hunden sin, Albert, og då dei skulle fare fekk han auge på Lollo ,katten til Marit, og skremte den. Håper at ho ikkje fór for langt. Eg hadde tenkt å pynte meg før gjestane kom, men går eg framleis i arbeisdsklede. Dagen er langt frå slutt, men det blir vel strikketøy og TV resten av dagen. Eirik fiksa støvsugaren min så no er den i orden.


Eit litt finare bilde enn det eg hadde: Amanda, Olaug, Håkon. Amund. Erlend, Eirik og Audun.
 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...