torsdag, februar 01, 2024

Dagbok :31januar

Klokka er no 18.15, temperaturen er +4 grader Og det regnar og blæs.
Det er uveret Ingunnsom herjarpå vestkysten av landet vårt.
I morgon skal eg til legenklokka 10.40så eg håper eg får ut bilen.
I adag har eg styrt på her eime, eg har rydda, støvsuga m.m.Eg synest eg har gjort mykje, men det viser ikkje så mykje att. Eg gad ikkje å lage middag, så det vart eit par brodskiver i staden.
Eg tenkte eg skulle diskutere fornying av sertifikatet mitt i morgon, eg rekna med at eg skulle fornye etter to år. Men då eg tok fra og såg i sertifikatet stod der 2025. Då vart eg glad, for så slepp eg både undersøkelsar og utgifter. Det som ergrar meg mest i kveld er at eg problemer med datamaskina, blogg og e-post. Men det ordnar seg vel ein gong-når Helge kjem og hjelper meg.












 

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 19.mai Pinsedag

 Klokka er no19.15, temperaturen ute er +12 grader, det er litt vind og fin sol. Eg kom akkurat heim frå ein tur på Vernet, og det var frisk...