fredag, desember 08, 2023

Klokka er no 20.30, temperaturen ute er minus 6 grader C, det har vore delvis skya i dag og ikkje nedbør. Eg har ikkje vore ute for ei dør, delvis på grunn av høgrefoten, men også fordi eg har hatt litt å styre med inne. Fredag er vaskedagen min,vaskinga var eg no ferdig med nokså tidleg, men eg hadde no litt anna på programmet også.
Eg venta på Solveig som skulle komme ca klokka 18  og då kom ho. Vi kosa oss med kaffi og kjøpekaker mens vi prata. Solveig hadde med seg garn så no slepp eg å tenkje på det. Eg strikkar lestar til alle som vil ha, og blir ikkje lei av det. Det er så sytalaust at om eg skulle sovne, så hadde eg berre strikka vidare i søvne.
I morgon må eg vel kanskje komme meg ut litt, men eg er forsiktig meg å gå for mykje, så lenge eg har problem med foten.
No skal eg sjå litt meir på TV, det er mykje om Jon Fosse. Eg hugsar kor forvirra eg var då eg las første boka hans. Eg har lese fleire etter den tid, men eg forstod ikkje kor "stor" han var. Men det er no fantastisk at ein forfattar som skriv på nynorsk får Nobelprisen! Eg såg eit veldig fint program om Fosse for nokre dagar sidan, og eg kjenner ein som har vore i lag med forfattaren, så litt veit eg om han.No må eg sjå litt meir på TV. 
 Det er faktisk fredag no igjen så eg vil ønske alle ei god helg.



 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...