tirsdag, oktober 17, 2023

Dagbok 2023: 17.oktober






 Klokka er no15.43, temperaturen ute er+8 grader og det har ikkje regna så mykje i dag. 

Vi var på trening 10-11 og reiste rett heim etterpå.

Eg var betre av tinnitusen i dag, så då slappa eg litt av, men eg har no lyden på øyret heile tida-uansett.Det har eg hatt meir og mindre i nesten 20 år-

Eg kveikte i omnen og  styrte litt med så ymse, før eg gjekk på Vernet. Eg fann fram ei god varm boblejakke som eg berre brukar når eg mokar snø, men i dag tok eg den på når eg gjekk på Vernet og det var bra. Elva var større enn nokon gong før, og eg tok video av den+ at eg tok mange andre bilde. Men så skal eg ha bilda inn på PC-en og no har eg fått det til nokre dagar, men ikkje i dag. Til slutt fekk eg inn desse langsmale bilda, men det er ikkje slik det skal vere.

Då eg kom heim åt eg resten av fiskesuppa som eg laga i går, måtte ha ei skive eller to i tillegg.

Eg har sete ei god stund og jobba med spansken ,eg kan alt godt her heime, men når eg kjem ned på Bakk-Ola får eg det liksom ikkje til. Men eg veit sjølv kva eg kan- I morgon har vi spansk kl11-13, og etterpå kan eg fare bort på kulturhuset og få vaksiner. Det står i avisa i dag. Eg veit ikkje om vi kan få influensa- og koronavaksine på samme tid-men eg trur det. Eg tek imot alt eg får.

No skal eg slappe av med litt strikketøy, boka til Øystein har eg lese ferdig. Eg likte den godt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...