mandag, juli 31, 2023

Dagbok 2023: 31.juli


 Klokka er no 18.14, temperaturwn ute er+ 20 grader, det er lettskya og sola skinTidleg på dag var ikkje veret så fint, så då fekk eg gjort litt inne, støvsuga etc. Etter at eg hadde ete litt middag gjekk eg ein tur på Vernet, det var lenge sidan sist no, og føtene mine var ikkje gode. Men eg streva meg rundt på den måten at eg sat ei stund på kvarr benk. Etter kvart kjende eg at eg vart låk i venstre hofta, og er det noko eg er redd for så er det akkurat det. No er eg ikkje heilt god i kneet heller. Men det kan gå over, eg har no vore veldig bra hittil i sommar

I morgon skal eg tll lege, eg veit eigentleg ikkje kvifor, men ho sa at eg skulle bestille time til etter sommaren, så det er vel berre å møte opp.

Då eg kom ned att frå Vernet gjekk eg bort på altanen til Marit og sat der og prata ganske lenge i sola.

I morgon kjem Ingeborg med flyet klokka 16, då kan det hende at ho og Margrete kjem opp til meg ein tur.

Eg har ikkje vore ute og sett i hagen i dag, men skal ta meg ein tur no. Der er alltids nokre bær eg kan smake på. 



Ingen kommentarer:

  Klokka er no16.50, temperaturen ute er +12 grader, og det regnar, så no er det slutt på herlegheita for denne gong. No ventar eg på at Mar...