fredag, juli 28, 2023

Dagbok 2023: 28.juli

Klokka er no 19.17. Temperaturen er + 19 grader C -og sola skin. Det var litt skodde først på morgonen, men det lettna etter kvart. I dag var eg oppe i 8-tida,men vart sittande ei stund ved PC-en før eg kledde på meg og gjekk ut- 

Solveig nabo vinka på meg, og då viste det seg at dei hadde vore ute og fiska. eg fekk etter eige ønske ein relativt liten sei og ein liten uer. Eg er dessverre ikkje så flink med filetering og slikt, for det var det Nils som tok seg av. Eg fann ut at eg ville lage fiskegrateng for det brukar å vere godt, idag hadde eg litt for mykje salt i -elles var den i orden. Både Einar og eg åt godt av maten seinare på dag.Einar kom i 12- tida for å male, han måtte vere litt trygg på veret her inne. I går silregna det her, men ikkje på Hareid.

Mens han mala styrte eg på i hagen. På bildet over her ser de at no er trilebåra vekk og heile haugen med greiner og kvistar. Eg klipte kvistane og hadde dei opp i store plastposar , så kan dei stå til tørk så har eg "kveikje" når hausten og vinteren kjem. Etter middagen  fekk eg Einar til å pakke ut den nye greinsaksa, så på ettermiddagen vart det råd å klippe dei tjukkare greinene , berre dei aller tjukkaste vart borne opp under altanen heile. Det var jobb nummer 1 i dag. Så kom eg til jobb nr. 2: Det var å plante rhododendron- buske nummer to, den første har alt tilpassa seg, og det håper eg også at den andre gjer. Eg skal ha ei til -men då er det slutt. Grunnen til at eg ikkje kjøpte fleire var at eg hadde lyst på ein annan farge , men der var dei kvite som var finaste i lauvet no, dei andre såg litt herja ut


Jobb nummer tre var å få litt orden på den plenbota der materialen har lege i nesten eit år. Eg raka over fleire gonger for å få bort det visne graset, så tok eg den moldsekken eg hadde kjøpt og hadde utover. Eg skulle kanskje ha hatt litt meir mold, men eg skulle no ikkje ha plenen høgare. Så dryssa eg utover med grasfrø og tok eit plastlok  som vi har hatt liggande og la det utover og trakka på det, for å få det litt flatt og for at frøa skulle feste seg.

Det er sikkert ikkje så interessant for alle, det er skriv om hagearbeid, men eg veit at både døtrene mine og svigerdottera styrer i hagane sine. Ja, Wenche har no styrt veldig mykje i min hage også, og takk for det. Det som står på vent no, er å plante noko der Thuja-hekken var, og så har eg ein del bær som skal plukkast og syltast. Eg likar i grunnen ikkje så godt å plukke bær, det er så puslete.

Eg såg i avisa -eller på FB -at det skal vere "Musikk i sentrum" i morgon. Og eg såg at Erlend sitt namn var der. Så eg går ut frå at han skal vere med å spele. Blir det like fint ver som i dag kan det vere kjekt med  utekonsert. 

Denne veka har eg ikkje greidd å halde orden på dagane, men det er visst fredag i dag så då seier eg:

GOD HELG!

 

Ingen kommentarer:

  Klokka er no16.50, temperaturen ute er +12 grader, og det regnar, så no er det slutt på herlegheita for denne gong. No ventar eg på at Mar...