onsdag, februar 08, 2023

Dagbok 2023: 8.februar



Frålandsvind i dag

Er det nokon som ser Yarisen min?


Klokka er no16.52, temperaturen er +9 grader og det er nokså sterk vind. Vind har vi sjeldan her i Ørsta, men av og til kjem det ein skikkeleg storm, då er det best at ein ikkje har lause ting på altanen, som vinden kan få tak i. Eg må ha meg ein tur ut og sjekke kor det står til. Det eg er refor et at ting kan blåse opp og treffe vindua. Eg ser på nokre kjempehøge lerketre nede ved Olavsgata som lett kan bli tatt av vinden. Det hadde ikkje vore meg imot, men eg vil ikkje at noko anna skulle bli skada, slik det ofte blir når trea fell ukontrollert.
Denne dagen har gått mykje opp i tull. Når ein skal vere på spanskkyurs kl.11  blir det ikkje gjort noko særleg før den tid- Kurset slutta klokka 13, men etterpå var eg ein tur til Vik. Var på strikkebutikken og kjøpte nye strikkepinnar i tre, og så stakk eg innom ALTI og sjekka om Clas har utelampar , og det har han. Men eg vil gjerne ha med meg einkvan viss eg skal kjøpe.

PÅ heimvegen fann eg ut at i dag kunne eg gå på gravplassen og sjekke korleis der ser ut, og eg vart positivt overraska, der såg bra ut, men det spørs no kor mykje vinden får herje.

Men det var ein vakker morgon.




 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...