søndag, august 14, 2022

Dagbok 2022: 14.august

 

No er klokka ca 18.00, temperaturen ute er + 23 grader, men det var varmare tidlegare i dag. Det var no bra at dei som skal begynne på jobb i morgon fekk i alle fall denne dagen. I min barndom og ungdom starta alltid skuleåret den 1. september , slik at vi fekk nyte det seom eg meiner er den beste månaden i året, nemleg august. No når eg har heilårsferie, tek eg imot fineveret når det kjem uansett.

Sist natt sov eg veldig godt, kanskje på grunn av dei to Paracet-tablettane eg tok. Men eg har vore plaga med foten i heile dag og eg veit kvifor; eg har vore for mykje i ro! På førmiddagen rydda eg aldri så lite i hagen, men etter middag låg eg på solsenga med lydbok og eg er ikkje sikker på om eg var vaken heile tida.

Eg laga meg god middag i dag, steikt ørret med poteter og rå grønsaker. Eg lurte på å gå ein tur no i kveldinga, men veit ikkje om det blir. Reknar med at eg får nok mosjon i morgon når eg skal klippe graset på heile tomta; og her er mykje anna også som skulle ha vore gjort. No tenkjer eg først og fremst på hagen.

Men det var i alle fall nydeleg å få denne dagen. Ein gong måtte no sommaren kome.

No er eg spent på om snikkaren kjem i morgon og om han er i stand til å gjere noko.

                             


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...