lørdag, mars 12, 2022

Dagbok 2022: 12. mars


 Klokka er no17.00, temperaturen ute er + 12 grader, det er lettskya og litt sol. På føremiddagen var det strålande sol og varmt, då Marit og eg sat ute på ein benk oppe hos henne.

Dette har vore einl itt "rotete" dag. Eg stod ikkje så grytidleg opp, og då eg var ferdig med frokosten sette eg meg til å strikke mens eg så nyheiter på TV. Eg har berre halskanten att på genseren min, men eg er litt spent på om den er passeleg stor. Elles så farga eg håret mitt og støvsuga teppegolva, før eg dusja og kledde meg om. 
Då ringde Bodil og vi hadde ein lag og god prat om det eine og det andre. Svein hadde gått ein tur, og vi prata heilt til han kom att. Eg må no sjå til å komme meg ein tur bort på Eid snart.- to år sidan sist eg var der.Og der er så mykje nytt. 

Marit var heime åleine i dag, så eg var opp og prata ei stund med henne, og då eg kom ned att var det tid for middag. Det vart eit enkelt måltid i dag. Så skulle eg legge meg ut på solsenga, men då for sola- og varmen, så det blei godstolen og serie i staden, og det var ikkje fritt for at eg sovna innimellom. Det er typisk. Eg tenkte eg skulle gå ein tur i dag også, men foten min er hoven så det er vondt å gå med sko. Har ikkje høyrt eit pip om kva dei fann ut på røntgen, så no må eg visst kontakte legesenteret.

Som vanleg har eg gått i heile dag og trudd at det var søndag- slik er det kvar laurdag, særleg viss eg ikkje tek meg til med noko.  Men no fekk eg faktisk lyst til å gå ein tur likevel, eg har nokre gamle støvlettar som eg får på meg, så eg får ta dei. Det er no enno ei stund til det blir mørkt. No lengtar eg etter sommartida ! 

Det hadde tint mykje sidan i går1

Det vart ein liten tur, halve Vernet og ein runde på Vallabøen, til saman 45 minutt med trim

Sola gjekk ned bak Helgehornet

.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...