torsdag, mars 10, 2022

Dagbok 2022: 10.mars


 Klokka er 17.06, temperaturen på trappa er +10 grader, men i dag har det ikkje vore sol. Derimot var det voldsom vind sist natt så eg hadde problem med å sove. Det er ikkje så ofte det blæs her. Men eg trur det fekk litt fart på snøsmeltinga-

I dag fekk eg strikka ein runde på genseren før vi for på trening. Eg måtte køyre i dag også, for Marit sin bil ville ikkje starte. På heimvegen handle vi litt på Kiwi. 

I kjøleskapet mitt var det litt for mykje av to ting: gulrøter og gjær. Då seier det seg sjølv at ein må bake gulrotbrød og det gjorde eg i dag. Men eg har ikkje smakt dei enno. 

Det vart til at eg tok den andre sildepakken til middag i dag-sidan eg hadde kålstuing igjen, og i dag hadde eg kjøpt raudbetar. Det vart kjempegod middag i dag også, med kaffi og TV til dessert. Eg er stappmett enno.

No har eg spraya steikomnen i håp om å få den rein. Det plar ikkje vere så enkelt. Eg har strikka eit par omgangar etter att eg kom heim i dag, så no er eg snart ferdig med mønsterborden. Så blir det mange rundar med botnfargen. 

I dag gjekk eg ikkje tur, fordi eg hadde litt å gjere heime. Ville rote ifrå meg i dag for i morgon blir det fredagsvask.

Snart får eg rake tunet og få singelen på plass. Eg har lurt litt på om eg skulle kjøpe litt meir og drysse på.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...