torsdag, januar 27, 2022

Dagbok 2022: 27.januar


Klokka er no16.10, temperaturen er + 3 grader C. Det kjem diverse nedbør frå oven, av og til regn, eller sludd eller hagl, og så blæs det nokså mykje innimellon. Så eg held meg inne i dag.
I dag var Marit og eg på trim. Den hovne foten min var mykje betre i dag, men framleis litt hoven. Eg viste den til terapeuten og  ho vart bekymra, når eg spurde kvifor, sa  ho at hevelser kan vere teikn på blodpropp. Ho meinte at eg burde gå til legen. Eg blei berre litt bekymra, men det ser ut som om foten blir bra heilt av seg sjølv. Eg har berre smurt eit par gonger med smertedempande gelé- Men eg går ikkje på Vernet før eg er heilt bra.
Vi skulle ikkje handle i dag, så vi reiste rett heim , men sat og prata i bilen ei stund-det gjer vi alltid. Då vi kom ut av bilen fekk vi sjå sola ei lita stund. Eigentleg skulle vi hatt ein del sol no, men skyene er i vegen,
I dag ville eg bake brød for eg fann ikkje meir i frysaren, så no ligg der tre nysteikte brød på benken; dei skal bli ein del av ein sein middag.Ja, eg et no ikkje alle på ein gong.
Elles har eg ikkje gjort så mykje. Festa trådar på dei siste lestane av garnet eg fekk av Solveig til jul. Og så har eg rekt opp "halsen" som høyrer til den oransje kofta mi. Garnet skal eg bruke til å strikke ny venstre-erm. Høgreerma har eg 
reparert før. Men eg tenkte garnet skulle få fred ei stund-og kanskje strekke seg.


Eg la  opp eit lite strikketøy i dag, fordi eg såg på TV, men no må eg bruke ein 

god del tid på spansken, for vi startar opp att neste veke. Det er vanskeleg å lære så mykje nytt når ein er gammal. Eg har ikkje problem med å forstå-men å hugse. Så eg tek spansken som trim for hukommelsen. Vi er faktisk 5 stk. på gruppa som er over 80 år.

Eg skal kome meg bort på El-kjøp ein av dagane, men før eg skal ha inn ny tørketrommel, må eg rydde litt i vaskekjellaren. Eg går ut frå at dei tek med seg den gamle i retur. I morgon har eg ikkje så mykje på arbeidsplanen min, anna enn å vaske litt til helga. (Og det er fort gjort).




 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...