mandag, januar 24, 2022

Dagbok 2022: 24.januar


 Klokka er no 16.10, temperaturen er + 4 grader C, og det meste av snøen er borte, heldigvis, og i dag fekk eg endeleg gå ein tur på Vernet igjen.

I dag vakna eg tidleg, men greidde å ligge i ro til halv åtte. Einar skulle komme på besøk etter at han hadde vore hos fysioterapeut her i Ørsta. Eg visste ikkje sikkert kva tid han skulle kome, så eg hadde gjort klar middagen i går, så det var berre å koke poteter. Einar fekk ikkje vite tidspunktet han skulle vere hos fysioterapeuten før i går kveld. Det vart tidlegare enn eg trudde, så då han kom spurde eg om han ville ha middag her, eller få med seg mat heim.  Han valde det første, så då klokka var vel 11, sette vi oss til med middagen. Då kom eg på korleis det var då mamma jobba på sjukehuskjøkkenet. Då sende dei middagen med heis opp til avdelingane klokka 11, og så åt kjøkkenpersonalet middag mens det var fredeleg , før dei kom, dei som skulle ete i spisestua. Eg jobba der av og til sjølv, så eg var kjend med skikkane. No er det vel ikkje mange som et middag klokka 12, slik det var før.

Det var kjekt å ha besøk av Einar, og kjekt at det no går framover med skaden hans, no får han lov å trene litt meir og det trur eg han er glad for.

I dag var det nesten sol her, men berre litt slapp gjennom skyene- hadde det vore klårt så hadde vi sett meir.

Då Einar hadde reist, såg er ferdig serien min. Eg likte den godt ei stund, men etter kvart vart det meir blod og drap. Nok er nok av den sorten. Når eg ser så mykje seriar er det fordi eg sit og strikkar mykje, men no skal det snart bli slutt på det -snart. I morgon og torsdag er det trening, og neste veke blir det spansk også. Så då blir det tre morgonar å ta laust. Men det hadde vore trasig å ikkje ha noko å gjere. I morgon må eg ein tur på ALTI for eg må på apoteket.


                                 I dag legg eg ut bilde med dagslys

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...