lørdag, august 07, 2021

Dagbok 2021: 7.august

Klokka er 17.50, temperaturen ute er + 27 grader, eg har nettopp vore ein tur på Vernet og sveitten silar enno. Ein slik sommar med så mykje sol og varme kan eg nesten ikkje hugse vi har hatt før. Akkurat no forstår eg ikkje korleis vi skal greie å halde ut regn og kulde og mørketid når den tida kjem. Men det plar gå godt det også. I dag hadde eg to ting på planen min, eg skulle vaske golv og så skulle eg på butikken. Begge delar var fort gjort, så eg begynte å styre ute, vatna plenar og bed. Eg begynte å bli redd for Victoriatreet, så det vatna eg eksta mykje både i går og i dag. Elles gjorde eg noko som strengt tatt ikkje var naudsynt, eg begynte å skrape mosen av den store steinen i Skråninga, i håp om at kråkesølvet skal dominere. Eg blei ikkje ferdig i dag. Eg har chatta litt med Rasmus i dag og fått vite litt meir om flyttinga til Tromsø. Rasmus køyrde Wenche og Eivind til Gardermoen, så tok dei fly derifrå. Wenche vart med for å hjelpe til med innflyttinga. Eg har sett bilde av huset der Eivind skal bu, eg trudde det var eit privathus, men så viser det seg at det er eit "studenthus". Der er fleire hyblar,og dei som bur der må dele bad og kjøkken med andre. Eivind fekk no med seg mykje kjøkkenutstyr, så no vart det ryddigare i skuffer og skap, skriv Rasmus.Der var mange slike små studenthus, eg synest det var kjekkare enn store studentkompleks. Til middag i dag vart det hamburgerbrød med Gilde kabonadekake. Eg bryr meg ikkje så mykje om maten i varmen, det er viktigare med drikke. Eg låg ei stund på altanen og skulle sole meg, men det blei så kjedelig, så eg tok turen på Vernet så snart det kom litt vind og kjølte meg ned. Eg skulle ha plukka stikkelsbær i dag, dei er store og gode i år.Skulle ønske at Rasmus var her og laga Sikkelsbærpai, for det kan han. Eg får prøve å ikkje ete opp alle, men putte nokre i frysaren-så kanskje......... Eg har gått med høyreapparata i heile dag og det går bra, men det er eit fæla spetakkel når eg går på grusvegen på Vernet. dei seier at ein venner seg til det.
Det var lite vatn i Vike-elva i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 2.mai

Klokka er no 17.32, temperaturen på trappa er + 22grader C, så her er det full sommar i dag. Dagen starta med trim frå 10-11,då eg kom heim ...