tirsdag, juli 27, 2021

Dagbok 2021: 27.juli

Klokka er 17.25, temperaturen ute er + 26 grader. Sola har ikkje vore mykje framme i dag, likevel sveittar eg så det renn. Men så kom eg på at vi er no midt i hundedagane, så det kan vere ei forklaring. I dag er det 59 år sidan Nils og eg gifta oss i Bergen, dersom vi begge hadde vore i live, kunne vi ha feira diamantbryllaup neste år. Fleire av dei eg kjenner har diamantbryllaup i år.På denne datoen var det at Olaug (Marie) Orten Trovåg vart døypt på Hareid i 1997. I dag har eg ikkje utretta så mykje. Marit hadde ærend nedover i dag og eg vart med ned på SPAR. Eg fann litt å kjøpe i dag også. Då vi kom heinm tok eg trimrunda mi på Vernet mens eg hadde skikkelege klede på meg. Dermed vart det snart tid for å lage middag. I dag skeia eg heilt ut og laga Taco til meg åleine. Då får eg litt anna i tillegg til grønsakene mine. Det var kjempegodt og eg åt altfor mykje. Eg vart så mett at eg måtte ta ein pause før eg gjekk ut. I pausen felte eg av ein lest. No har eg vore ute og styrt i hagen ein 2-3 timar. Fekk ikkje gjort allverda i dag heller. Eg har mykje solbær på den eldste buska, men det er litt for tidleg å plukke. Solbær er blitt sjeldnare enn før, meir eksklusivt liksom, det ser ein på prisen på kjøpesylta.Rosa som eg kjøpte den 22. juli i år blomstrar fint-eg har ikkje sett denne sorten før, den heiter "Rosa Mundi"
Eg likar å stelle hagen og er glad for kvar dag det er opplett. Ista då eg var ute kjende eg regndropar, men no skin det visst opp ute. Eg har begynt å gjere klar for felling av den store grana, har klipt og saga greiner lengst nede.

Ingen kommentarer: