mandag, juli 26, 2021

Dagbok 2021: 26.juli

Klokka er 18.45, temperaturen på trappa er + 27 grader, det er lettskya, sol og varmt.Her eg sit og skal skrive er det ei fluge som ikkje held fred. Eg kom nettopp ned att frå nr.8 der eg har sete og prata og drukke kaffi i lag med Marit eit par timar. I dag skulle eg klippe plen ,men det var vått i graset, derfor venta eg litt på å begynne. I mellomtida klipte eg av dei nedste greinene på den store grana. Så vart det plenklipping etter kvart. Då eg var ferdig å klippe og hadde vaska klipparen stod eg på altanen og såg utover verket mitt. Då såg eg eit uklipt område, og dermed gjekk eg ut og klipte ei stund til. Etter kvart fekk eg ete litt og dusja før eg for opp til Marit. Det er heitt og eg sveittar, men eg beklager meg ikkje.Eg set veldig pris på varmt sommarver og det er ikkje skadeleg å sveitte. I går kveld , seint, kom det litt torevêr og regn. Regnet gjorde sikkert godt. Det er like før eg må begynne å plukke hagebæra mine-bringebæra et eg opp etter kvart, men eg skal sylte solbær og stikkelsbær, trur eg. No skal eg sette på TV-en og få med meg kva som skjer i verda.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...