torsdag, februar 18, 2021

Dagbok 2021: 18.februar

Klokka er no 16.20,temperaturen ute er + 8,5 grader C, det er skya, men opphaldsvêr. I dag skulle eg eigentleg ha vore på trening, men eg var ikkje i form til det. Eg verkte i heile kroppen i går kveld, verkte i natt også, og då eg stod opp i dag. Eg vart litt betre etter kvart, men ombestemte meg ikkje. Eg laga ein brøddeig; ville prøve Ingers (slanke-)brød igjen, dei bakte eg i fleire år, før eg vart lei. Det var ei mengde med ingrediensar som skulle til og eg måtte røre med hand, for deigen var altfor stor til miksaren. Det vart mykje oppvask-og brøda vart ikkje så gode, så dette gjer eg ikkje om att. Eg bestemte meg for å ta ned "julegardinene" og henge opp dei andre i stova. Men dei måtte vaskast. Eg har vaska dei i maskina før og det gjekk bra. I dag fekk eg enda ein god ide, eg tok gardinene rett frå maskina, sette på klypene og Voila! Treng ikkje å stryke desse! I mellomtida hadde eg vaska opp og rydda på kjøkkenet og pussa stuevindua på innsida. Når ein tek seg fri ein dag, får ein jammen gjort mykje. Det er vårkjensla som melder seg-og lyset gjer at ein seg mykje som skulle ha vore gjort. Eg har ikkje laga middag i dag, men ete av "slankebrødet". Marit måtte fare åleine på trening i dag, men då eg begynte på treninga, var eg der berre ein gong for veka, eg har såpass mykje å styre med her heime i sommarhalvåret at eg treng ikkje å trene så mykje då. Eg har ein del å gjere inne før eg må til med våronna ute. Snøen og isen er heilt vekke frå altanane, men det eg lurer på er om jorda greier å ta til seg alt vatnet når snøen smeltar. No skal eg slappe av med ein kaffikopp og noko attåt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...