onsdag, februar 17, 2021

Bøker 2021: Bok nr.14: Etter det kom sommeren

Denne boka har eg lese på papir. Eg har lese den på senga om kveldane, men i dag tok eg meg tid til å lese resten før middag. Det er vanskeleg å forklare kvifor eg likte den så godt. Det er ikkje fullskrivne sider, men ein liten tekst på dei fleste av sidene, og heile historia blir ikkje fortalt frå A til Å, men til saman blir alle dei små tekstane ein heilskap.Og så blir ein liksom MED-diktar. Heile boka er på ca.340 sider, men historia er ikkje SÅ lang. (Eg likar best tynne bøker) Det er ofte vanskeleg å forklare kvifor ein likar ei bok, eg veit det ikkje alltid sjølv heller.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...