lørdag, januar 16, 2021

Dagbok 2021: 16.januar

Klokka er no 13.40, temperaturen ute er minus 7,5 grader C og vêret er framleis strålande. I dag fekk eg sett sola skikkeleg ei lita stund. Eg fekk tatt bilde ut vinduet på datarommet, men vinduet var ikkje akkurat blankpussa, noko som kjem fram på bildet. Det hasta med å ta bildet før sola for igjen-men ho skin i fjellet. Dei siste par dagane har eg gått og småfrose inne og eg forstod ikkje at folk kunne gå tur ute i slikt vêr. I dag tok eg meg sjølv i nakken, kledde meg varmt, skreiv handleliste og bestemte meg for ein tur på butikken. På vegen ned til KIWI ombestemte eg meg og køyrde ned til ALTI, eg hadde ærend på Europris. Det eg skulle ha, hadde dei ikkje, men eg kjøpte diverse reingjeringsmiddel-det er billeg der. For å sleppe fleire parkeringar handla eg matvarene eg skulle ha på BUNNPRIS. Der hadde kassadama munnbind på seg, det første munnbindet eg har sett i Ørsta. Då eg kom heim hadde eg lyst å vere meir ute, så eg gjekk ein runde på bilvegane her på Vallabøen.Eg trefte blant andre legen med rullator og piggskor. Då eg gjekk ned Storebakken såg eg at der visstnok var moka ein smal veg på Vernet, eg vart freista til å gå opp, men beherska meg og gjekk heim. No skal eg fyre godt i omnen, for klokka 15 kjem Marit og då skal vi sjå serien om "The Crown"- ja, vi rekk no ikkje heile serien på EIN dag.Det er derfor eg skriv bloggen så tidleg, men viss det skjer meir i dag skal eg legge det til.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...