fredag, januar 22, 2021

Bøker 2021: Bok nr. 7 : Døden skal du lide

Engelsklæreren Sandie Crosbie har flyttet til den lille byen Torrence i Florida sammen med familien. En fredelig by midt i alligatorland, der innbyggerne lar dørene stå ulåste og hvor ungene er vant til å leke fritt overalt. Da en av elevene hennes blir funnet drept i en grunn sumpgrav, føler mange i Torrence at mistanken henger over dem. Stedets sheriff overfor en helt ny og annerledes hverdag enn den solfylte og behagelige han er vant til. Da han arresterer en mistenkt, er lettelsen stor. Men så forsvinner Sandies egen unge datter. Hele byen deltar i letingen, som til slutt fører dem til et møte med en alle kjenner svært godt: morderen. ..........................Enda ei av bøkene til Joy Fielding er konsummert. Eg angra på at eg ikkje laga ei namneliste då eg begynte på boka. Det vart mange personar å halde orden på etter kvart. Handlinga er lagt til ein liten by i Florida og vi blir kjent med mange av elevane på "vidaregåande"og foreldra deira. Eg synest at skildringa av familiane var ganske bra; foreldre som åtvarar og set grenser for barna-men kanskje ikkje for seg sjølve. Skildringa av ungdomsmiljøet var etter mi meining veldig bra-og tankevekkande. Mordaren blir avdekka heit til slutt-og det var ikkje den som eg hadde venta.Eg hadde forresten ikkje gjort meg opp ei meining. Eg synest denne boka var ei av dei beste eg har lese av forfattaren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...