søndag, november 22, 2020

Dagbok 2020: 22.november

Klokka er no 17.12, temperaturen er + 5 grader, det regnar og det er bekmørkt ute. Det er på ingen måte fristande å gå ut, så eg har ikkje vore lenger enn til garasjen for å hente ved i dag. Sidan det er søndag har eg ikkje gjort så mykje anna heller, men dagen og timane går fort likevel. Eg prøvde meg på spansken i dag igjen, men no har eg nesten gitt opp å finne indirekte objekt i teksten. Eg håper dei andre har funne dei. Bala litt med å få eld i omnen i dag, men fann litt rusk og rask til kveikje, så då vart det varmt i stova. Når eg først har fått opp varmen, held det med varmepumpa. Eit heilt hus, med berre ein person-det må bli kaldt. Dei to som bur i kjellaren har vore vekke sidan i går før middag, men eg trur ikkje dei har juleferie enno. Elles har eg strikka aldri så lite og sett ein episode på NRK TV.Ja, som de ser så skjer det ikkje mykje-og det er kanskje bra. Eg tek ingen risk når det gjeld corona, så eg held meg stort sett heime. I dag laga eg like god suppe som førre søndagen. Eg hadde lagt i vatn 3-4 stykker med lammeribbe som eg kokte i lag med gule erter, løk og kål. Dette kokte lenge og vel før eg hadde oppi gulrot, poteter og kålrabi, som fekk seg ein liten halvtime.Ein bullingterning frå Maggi var også med. Alle grønsakene var "friske"-ikkje frosne, og det gav ein nydelig søtsmak på suppa. Eg kokte så mykje at eg har nok til ein dag til- eller 2 ?Eg kjøpte to pakningar med lamme-pinnekjøtt-eg er ikkje sikker på kven produsenten var, men trur det var Ringdal. Viss eg kjem frampå meir av samme sorten, så kjøper eg. Pinnekjøtt kan ein bruke til meir enn julafta- mat.Til dømes til ballj.Etter at eg hadde ete, sette eg meg i godstolen, og sovna på no time. Det er visst blitt ein vane, men det var ikkje mange minutta. Eg var på butikken så vidt i går, elles har eg ikkje vore i lag med folk sidan onsdag. Men det gjer ikkje noko, for eg trivst i mitt eige selskap. I helgane er det så mykje kjekt på TV at eg saknar ikkje selskap, og så pratar Marit og eg litt på Messenger. Første halvdelen av november var veldig fin-men no er det på den andre måten. Litt får vi tole, og kanskje folk held seg inne og heime slik at coronasmitten stoppar opp. Det er lov å håpe.

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...