tirsdag, november 10, 2020

Dagbok 2020: 10.november

Klokka er no 16.40, temperaturen er + 9 grader og det har regna i dag også. Eg trudde eg skulle få gjort så mykje i dag når det ikkje vart trening, men eg er ikkje fornøgd med meg sjølv. Eg stod opp klokka 8, og etter frokosten jobba eg med spanskleksa meir og mindre til Marit og eg skulle på gravplassen klokka 11. Eg hadde med nye batteri til lyset og så la eg på ein mosekrans(lav) etter at eg hadde tatt vekk lyngplantane. Så no er det gjort, dessverre hadde eg ikkje med mobilen så eg fekk tatt bilde. Då eg kom heim laga eg til lunka vatn i ei bytte, helte i bilsjampo og vaska bilen grundig med ein svamp før eg spylte med slangen. Det er første gongen eg har såpevaska den, og eg har vel hatt den i to år? Sidan eg ikkje fekk trene i dag, ville eg ta ein tur på Vernet mens eg hadde ytterkleda på.Det er ikkje likt kvar dag, sundag gjekk eg så lett som ingenting, i dag var knea litt trøblete. Eg fekk ikkje gå på sjølve Vernet i dag, for dei heldt på å sette opp rekkverk, men eg tok vegen langs med, så turen blei like lang som vanleg.Då eg kom heim malte eg over nokre skrubbsår på bilen, med billakken min, før eg køyrde inn i garasjen. Dekka hadde eg fått på plass tidlegare. Til middag i dag steikte eg løk og poteter frå i går+ at eg grov fram karbonader frå fryseskuffene. Det vart ein bra middag, men ikkje så god som den eg hadde i går. Imidlertid måtte eg slappe av framfor TV-en ei stund, måtte sjå eit par episodar frå ein serie som eg har sett før-fordi eg hadde gløymt korleis det var. I alle "ledige stunder" ser eg på spanskleksa mi-det er ikkje det samme å lære no som då eg var ung. Eg kan seie det på spansk: "Ademas, que yo ya no soy joven"(Dessutan er eg ikkje ung lenger.)Setninga vert uttalt akkurat som den er skriven, med eitt unntak:j blir uttalt som H. Eg har ikkje så mykje problem med å lese og forstå språket, men å lage eigne setningar er vanskeleg, fordi orda blir bøygde i kjønn og tal til det heilt ugjenkjennelege.Til dei som har tenkt å lære seg spansk:Begynn før de er 80 ! Så i morgon er det på hotellet igjen. Vi betaler for kvar gong, og på bankutskrifte står det "overnatting" så no lurer dei vel dei i banken på kva vi styrer med ei natt i veka. Det er kjekt å vere der, men ikkje så kjekt som før, no når vi må vere så langt frå kvarandre.

1 kommentar:

bodilingeborg sa...

Så flink du er, Olaug.
Bilen ser ut som ny.
Eidabesta

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...