onsdag, oktober 21, 2020

Dagbok 2020: 21.oktober

Klokka er no 15.50, temperaturen ute er + 6 grader C og det regnar smått og jamnt, men det er ikkje så kaldt som det var. No har eg nettopp ete middag, i dag vart det ein lite suppeskvett frå i går + grove rundstykke. Eg kan ikkje halde på å lage store middagar kvar dag. I dag vart det ikkje gjort noko anna enn vanleg morgonstell før eg kjørte ned på hotellet. I dag vart vi forviste til rommet i "kjellaren" igjen. Det er kjekt med spanskundervisning, men dei to timane går så altfor fort. Neste veke blir det spansk på torsdag, for då skal vi ha pensjonistmøte på onsdagen. Marit hadde sett at ei hadde lagt ut omtale av pensjonistmøtet på FB, men eg hadde inga aning enda eg er i styret.No viste det seg at dei hadde hatt styremøte-utan meg, for dei hadde ikkje fått tak i meg på telefonen. Ja, sånn kan det gå når ein er utan telefon i 2-3 dagar. Men eg har no sagt ifrå om at den tryggaste måten å kontakte meg på er på Messenger. Vi skal altså ha møte onsdag, men utan mat-det er det tryggaste. Ergo må er skofte treninga neste torsdag, for eg kan ikkje skofte spansken. Då eg kom heim att i dag, skifta eg litt klede før eg gjekk ein runde på Vernet. Eg må vere flink å gå tur dei dagane eg ikkje trenar no når eg ikkje får gjere hagearbeid. Men eg håper på fleire gode dagar før vinteren kjem, for det er mykje som skulle ha vore gjort ute. I fjor haust vart vi ikkje ferdige med haustarbeidet før vinteren kom, men vi tok det att etter nyttår - i januar.Då var vi på VØR med hageavfall. Det var då vi klipte hekken og eg klipte klematisane heilt ned.Eg synest det er bra for kvar dag som er utan snø denne tida. Komande sundag skal vi stille klokka tilbake, det er på bror min sin fødselsdag. Vi stilte klokka fram ein time dagen etter min fødselsdag.Eg ville gjerne hatt "sommartid" heile året- for no blir det tidlegar mørkt om kveldane. Ikkje verst for meg, verre for dei som går i arbeid.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...