lørdag, september 19, 2020

Dagbok 2020: 19.september

Klokka er no 18.22, sola skin og temperaturen ute er + 13 grader C. Vi fekk ein uventa fin dag i dag, fint frå morgonen av, sjølv om det var litt kaldt. Eg hadde diverse planar for dagen, men først måtte eg chatte litt med slekt og venner. Litt ut på føremiddagen tok eg ein liten tur ned på Kiwi, der kjøpte eg mellom anna to store kålhovud, fordi det var så billeg, men eg hadde no ein baktanke også. For eg visste at eg hadde ein pose med lammekjøtt i frysaren, så då eg kom heim att tok eg den opp og sette på ei koke med fårikål. Henta poteter av eige avl i kjellaren og skrelte. Fårikålen passa seg sjølv, så eg kunne gå ut og jobbe i hagen. Blant anna bar eg to store bøtter med mold frå komposten bort i det som no er min einaste jordbæråker. Gjekk inn for å sette på potetene og då dei var kokte hadde eg eit herremåltid. Eg må vel ha det samme i morgon også, det var planlagt, så kan eg ha nedpå litt meir kål. Seier som Erlend:"Det er kålen som er best!" Etter at eg hadde ete måtte eg legge meg ut på solsenga ei lita stund, før eg tok og snauklipte heile tomta. Det var litt tungt i dag for graset var langt og vått. Men eg kom i mål. Heilt på siste slutten hadde eg eit lite uhell. Eg heldt på å klippe rundt nokre busker og der spratt loket på bensintanken av, og loket var skada. Eg skrudde det på att med plast imellom, så eg trur det er tett. Men eg får fare ned på EIK-senteret over helga og høyre om dei kan skaffe eit nytt lok. No blir det vel TV og strikketøy resten av kvelden. Eg ser veldig fram til Stjernekamp.Gløymde å ønske alle god helg i går, men håper de har hatt det bra likevel. Eg håper vi får fleire slike fine dagar som vi har hatt i dag.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...