onsdag, februar 19, 2020

Dagbok 2020: 19.februar



Klokka er 17.30, temperaturen er + 4 grader C, og no er det opplett ute, det ser ut for at eit finare vêr er på veg.
Eg hadde to ting å sjå fram til i dag, spanskkurset og kino. Men eg gledde meg for tidleg. Ei lita stund etter frokost blei eg brått veldig dårleg i magen, men eg trudde det skulle gå over, det gjorde det ikkje. Eg tok nokre tablettar som eg kjøpte i går, og det roa seg. Eg veit ikkje om det er ei omgangssykje eg har fått, eller om det er reaksjon på dei betennelses-hemmande tablettane eg tek. Legen har sagt at viss eg blir dårleg i magen må eg slutte med dei straks - eg har ikkje tatt dei desse siste dagane. Eg kunne ha gått på spansken, men eg tykte det var for utrygt så eg vart att heime, og jobba med spansken åleine + You tube. Strikka ferdig ein lest og las ut boka mi, det er det eg har gjort i dag, og eg kjenner meg ikkje frisk nok til å gå på kino heller.
Når eg for ein gongs skuld planlegger noko-då skjer det seg nesten alltid noko som øydelegg. Så eg har aversjon mot planlegging.
Eg har vore frostig i dag, så eg har halde meg på datarommet, her får eg det varmare enn inne i stova, men no er her FOR varmt-det er kanskje teikn på at eg frisknar til.
Eg er ikkje vand til å vere sjuk, berre ha vondt i armar og bein - elles plar eg ikkje feile noko. Få håpe dette går fort over.
Fastelavnsriset kjøpte eg av Mari Ella.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...