torsdag, oktober 17, 2019

Dagbok 2019: 17.oktober.

Klokka er no 18.25, temperaturen ute er + 8 grader, og i dag har det vore regnbyger. Eg har knapt vore ut for døra, for i dag har eg vore "huslig". Eg støvsuga først på dag, og tenkte å vaske i morgon, men tok like godt og gjorde meg ferdig. Så måtte eg fyre litt i omnen etter at eg hadde lufta lenge og vel.
Frå klokka 15-18 hadde eg besøk av ei venninne. Vi har eit felles prosjekt, som eg skal avslutte. Det er noko som skal skrivast på maskin. Så då har eg noko å gjere i morgon også.
Elles har det ikkje skjedd så mykje. Eg slepp å planlegge morgondagen, for då får eg sikkert nok å gjere med manuskriptet. Kanskje tek eg ein tur og handlar litt. Fekk nettopp melding frå Marit som er i Spania, ho har det kjekt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026:27.juni

Klokka er no19.52 og dette bildet tok eg for ei lita stund sidan, første streif av sol i dag, trur eg. Temperaturen på tappa er +18 graderC ...