fredag, juli 26, 2019

Dagbok 2019: 26.juli

Klokka er 17.15, temperaturen på trappa er + 32 grader C, sola lyser frå skyfri himmel og det har ho gjort i heile dag. Og eg sit inne og skriv? Fordi eg skal legge meg ut på altanen når det blir meir leveleg temperatur. Eg var ute ei stund på føremiddagen, men det vart til at eg sat på ein stol og heldt i hageslangen og vatna, mens sveitten sila. I går kveld la eg meg ut på solsenga og sovna tvert.
Då eg skulle legge meg i går kveld tok eg ikkje på meg ulltrøye og ull-lestar, som vanleg, det får no vere måte på! Resultatet vart at eg vakna midt på natta og verkte over alt, i armen, føtene og det heile. Armen er litt vond enno.
Eg hadde tenkt å støvsuge i dag, og jammen greidde eg det - sjølv om det var heitt. Og så hengde eg ut ein klesvask, som eg har tatt inn no.
Som sagt fekk eg vatna litt ute, men då rann sveitten som elvar i ansiktet; kan aldri hugse å ha sveitta slik før!
I 14-15 tida tok eg meg litt mat, og så la eg meg inn på senga, men gardinene framfor glaset, og slappa av.
Eg skulle i grunnen vore ute og sprøyta ugraset med plenrens, men det får vere til litt seinare. Linda er her no, og skal vere her til sundag, då skal ho på jobb igjen, og litt seinare på slekts-treff, så då blir ho lenge vekke. Ho var og lånte printeren min i dag, og litt seinare fann eg fredags-VG på trappa, den hadde ho lese mens bilen vart vaska, sa ho. I går ville ho legge seg ut på graset, då fann eg ei nesten ubrukt solseng til henne. Eg trur vi kjem til å koke godt i lag.
Det får våge seg at det ikkje blir gjort så mykje verken ute eller inne, slike dagar. Eg har i alle fall vatna så ingen ting skal døy av vassmangel. Eigentleg likar eg varme-men skulle vore nær havet-kanskje.
Eg har snakka med Amanda om å få SIM -kort i både den gamle og den nye telefonen, eg er vand til å Doro-en på meg eller med meg døgnet rundt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 1.mai

  Klokka er no 17.22, temperaturen ute er + 20  grader, og no skin sola igjen etter at det kom regn midt på dagen. Det har vel vore rimeleg ...