torsdag, oktober 04, 2018

Dagbok 2018: 4.oktober

Klokka er 21.40, temperaturen er + 10 grader C og det regnar så det renn elvar etter gata. Det vil ingen ende ta.
Det har likevel vore ein kjekk dag. Mykje av føremiddagen gjekk til matlaging, det tek litt tid å lage lasagne frå botnen av, men eg har no slikt å gjere. Mangla nokre ingrediensar til salaten, så eg sat på med Marit ned til Kiwi då ho skulle på trening. Å gå opp att går fint, nedoverbakken er verst for kneet.
Middagsgjestane vart litt forseinka fordi Erlend skulle klippe seg. Margrete, Amanda og Erlend reiser til Trondheim med buss i morgon, dei skal besøke Eirik. Ingeborg kjem frå Oslo. Det er ein del av haustferien, men dei kjem att mandags kvelden.
I dag kom Amanda også hit, det var ei stund sidan sist eg såg henne, så det var kjekt. Vi "jentene fekk god til til å prate for gutane spela til siste slutt, dvs. kl. 21.
I morgon kjem Solveig innover, ho og eg skal shoppe- litt av kvart kan eg tenkje meg.
No skulle eg ha sett TV-eg synest det er interessant å følgje med på "Debatten".

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...