fredag, oktober 26, 2018

Dagbok 2018: 26.oktober

Gratulerer med dagen , Rasmus!

Klokka er 18.45, temperaturen er 0 grader C, det er vått på trappa og på gata, men det har ikkje regna i dag. I dag tidleg var det kvitt på alle tak og marker, men sola kom og det vart fint og varmt, særleg inne. I går fraus eg, i dag var det nesten FOR varmt enda eg slo av varmepumpa og slutta å fyre tidleg på dag. Når det endeleg blir sol og fint vêr får ein lyst å halde på ute, men det var ikkje råd å bruke t.d. plenklippar i dag, alt er så vått. Eg skal klippe bio nede i skråninga  så sant det let seg gjere, då får eg med meg både gras og lauv.
Har gjort lite og ingenting i dag, sat og strikka og høyrde lydbok etter at eg hadde ete middag. Men utpå ettermiddagen tok eg ei økt med husleg arbeid, er akkurat ferdig no. Så kom eg på at det er fredag i dag igjen, så då blir det vel litt å sjå på TV.
Så snart sola kjem fram, kjem også kamera fram, så det har blitt ein del fotografering i dag. Gullbusken stod ute sist natt, og det gjekk bra, men eg veit ikkje kor mykje han toler. Blomkarsen fraus sist natt og roseknoppane kjem nok aldri til å sprette ut. Rosene fekk ein trasig haust. Eg trur det er i morgon Marit kjem heim, eller kanskje sundag. Det ser eg fram til, eg saknar henne når ho er vekke.
Då vil eg ønskealle ei godhelg. Og denne helga blir ein time lenger enn vanleg ! 




 Bilda over er tatt tidleg på føremiddagen-dei under seinare på dag.




Denne spireabuska klipte eg heilt ned i sommar, no er den blitt passe stor og blomstrar fint, ja, litt større skal ho no få lov å bli.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...