torsdag, august 02, 2018

Dagbok 2018: 2.august

Klokka er 20.00, temperaturen ute er 18-19 grader C. Det har vore overskya i heile dag, men berre nokre få regndropar.
Eg har hatt ein veldig fin og innhaldsrik dag. Og takk for det.
Seint i går kveld fekk eg melding frå ei venninne som ville stikke innom for ein kopp kaffi mens ho var ute og lufta hunden. Det var veldig kjekt, men eg trur ikkje vi fekk snakka oss heilt tomme, så vi må nok snart ha eit nytt møte. 
Ikkje før var ho gått før eg fekk melding frå Eid om at Bodil og Svein ville komme ein tur. Eg har så lenge snakka om å besøke dei, men det har vore så mykje anna både her og der at det har ikkje blitt.
Som eg tenkte, så hadde Svein ein bruktbil "på hand" som han anbefalte. Vi får sjå kva det blir til.
Etter at vi hadde ete og drukke kaffi ei stund tok dei meg med på biltur. Vi køyrde opp Storebakken så dei fekk sjå fonnvernet som er under bygging, derfrå var vi ein tur fram på gravplassen, før vi hamna på Amfi. Og kven trefte vi der? Jo, Olaug Marie frå Hareid og ei venninne. Bodil og eg fann litt vi trong på Clas, og eg hamstra brus på Bunnpris.
På heimvegen køyrde vi ut til sjukeheimen, der dei ikkje har vore før,- før dei køyrde meg heim att i Starevegen. Så vi hadde ei skikkeleg rundreise. Eg var gaid.
Takk til alle som kom på besøk! Det vart ein kjekk dag, sjølv om eg ikkje fekk verken saga eller klipt noko som helst. 

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 19.mai Pinsedag

 Klokka er no19.15, temperaturen ute er +12 grader, det er litt vind og fin sol. Eg kom akkurat heim frå ein tur på Vernet, og det var frisk...