tirsdag, august 28, 2018

Dagbok 2018: 28.august.

Klokka har passert 20.00, temperaturen er + 16 grader og det har vore ein fin dag med mykje sol.
Eg venta ikkje så lenge i dag før eg sette i gang med plenklipping, så tok eg ein pause midt på dagen og tok ein liten rest i kveld. Spylte klipparen etter bruk, sli k Nils alltid gjorde. Det var mykje gras i dag også, særleg nede i skråninga, der eg gjødsla sist. Elles har eg skrive eit utkast til avisomtalen til pensjonistmøtet, det er no fort gjort.
No i kveldinga har eg vore oppe hos Anne Elise og Helge og ete plommer, dei har mykje meir enn det eg har hatt i år. Dei held på og skal skifte vindu, så der kom eit par naboar til og skulle hjelpe til. Og ein av dei skulle sage ned ein dødt plommetre. 
Ei ung mor som bur lenger ute i gata,  og to småjenter som var tvillingar, kom også og fekk seg plommer. Ei dame, som også bur åleine, kom for å få gode råd, ho driv og pussar opp kjøkkenet sitt. Så i dag vart det ein sosial slutt på dagen.
Elles hadde eg meg ein god middagslur på solsenga i dag.
Inne har det ikkje skjedd så mykje , litt oppvask og klesvask vert det alltid. No har eg fyrt i omnen, for her stod alle dører opne mens eg var ute.
I morgon MÅ eg på apoteket, for eg er lens for betennelseshemmande tablettar og diverse anna. Hadde tenkt å GÅ nedover i dag, men kunne ikkje både klippe og gå på samme dag.
No skal eg finne meg litt mat, har ikkje ete så mykje før i dag, anna enn plommer og bær.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...