tirsdag, juli 24, 2018

Dagbok 2018: 24.juli

Klokka er 20.00, temperaturen ute er + 20 grader C. No skin sola meir og mindre, men i dag har det regna.Og det er bra, Håper både gras og blomster har fått det dei treng denne gongen, slik at vi kan sleppe sola fram igjen.
I dag kan eg ikkje skryte av å ha gjort noko som helst, i dag har eg hatt ferie! Og stort sett berre lata meg.    
Før middag var Marit og eg nedover og handla på AMFI og på Spar. Då vi kom heim vart vi sittande i bilen og prate til klokka var 14.30. Så var eg svolten og måtte ha meg litt mat. Hadde kjøpt med meg diverse som vart eit godt måltid til slutt. Eg får kalle det ein slags salat.
Så prøvde eg å legge meg på sofaen og lese. Eg er ikkje trøtt om morgonen og ikkje om kvelden, men midt på dagen har eg lett for å dette ut. Så det vart ikkje mykje lese.
Så var eg opp til Marit og fekk nysteikte vaflar -og same kor mykje vi pratar går vi visst aldri tomme for stoff. Ho har også vore åleine nokre dagar, men no kom Stian heim att, så då har ho litt selskap.
Eg har tusen ting eg skal gjere innadørs, men det freistar ikkje, eg vil helst vere ute, men i dag vart ingen ting gjort. Viss det blir opplett i morgon får eg kanskje sådd til den nakne flekken, molda må no ha sige litt i hop no etter regnet.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...