mandag, juni 25, 2018

Dagbok 2018: 25.juni








Klokka er snart 21, noko som eg slett ikkje forstår når eg ser kor sola skin ute. Eg kan heller ikkje lese av temperaturen, for sola skin på termometeret. På mobilen står det + 11 grader C. Det er i alle fall ikkje særleg varmt.
Eg kom nettopp heim att, frå Leikong, der vi har feira fødselsdagen til Birte, som er i morgon. Vi heldt til hos foreldra hennar i huset de ser på bildet. Håkon og Birte henta og bringa meg på veg frå og til Volda. Solveig og Øystein var der også, pluss mor til Birte. Det vart mange nye bekjentskap for meg, og det er no litt spennande. Ikkje vanskeleg å bli kjend med dei folka. Bestefaren heiter Grimstad og er frå Hareid, og det seier sitt. Vi hadde ei kjekk stund i den koselege heimen deira.
Det heile kom litt brått på meg. Solveig kom innover og køyrde meg rundt på all verdens butikkar før vi stoppa på Amfi og kjøpte oss kaffi og kake. Då ringde Birte på Solveig sin telefon, ho hadde ringt heim til meg - men eg no ikkje heime.
Meir kaffi og kaker vart det på Leikong. Eg kan berre takke alle for ein fin dag, og for at eg fekk vere i lag og feire Birte. Grunnen til at vi markerte dagen i dag er at Solveig og Øystein skal reise austover i morgon, som kjent skal dei hente Audun heim.
Eg har vore ganske bra i kneet i dag-berre eg ikkje går for bratt nedover. No er det heilt klårt ute, men eg må sjå om det kjem regn snart igjen-for DÅ kan eg gjødsle skråninga. Vi var og handle gjødsel m.m. hos Tor Stian, kameraten til Eirik i dag. Kjekk gut, det også.
Solveig kom med kofta mi i dag, ferdig montert, men eg har att å strikke halskanten. Eg er bra heldig.
Men bilda blei ikkje så bra, eg må ha kome borti eitt eller anna på fotoapparatet. Det er ei fantastisk utsikt frå huset til besteforeldra.

1 kommentar:

Birte Lindblom sa...

Takk for i dag! Det var kjekt du ville vere med! Klem <3

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...