torsdag, mai 31, 2018

Dagbok 2018: 31.mai


Klokka er no 18.45, temperaturen i skuggen er + 28 grader, max. temp. i dag var +30 grader. no er vi ferdige med mai månad og eg føler at vi har hatt ein heil sommar. Dei som har vore på jobb i finevêret kjenner det kanskje annleis.
I dag har eg vore veldig lat, prøver å halde meg mest mulig i ro, slik at eg kanskje kan bli betre i kneet mitt. Ikkje lett når eg helst av alt vi vere i aktivitet, slik som i fjor sommar.
Det eg gjorde først i dag var å få i hop eit referat frå møtet i går og sende det til avisa. Elles har eg vatna i hagen og elles har eg ikkje gjort så mykje.
Låg på altanen og sola meg med lydbok på øyret, og sveitta. Det er berre lekkert.
Prata litt med naboane innimellom, skarpar litt maling her og der og elles ikkje så mykje.
Eg har i fleire dagar følt på at det ville komme ei regnbyge, men vi har ikkje sett snurten av vatn.
Ragnhild ringde for ei stund sidan, så då fekk eg prata litt med henne.
Eg kjedar meg ikkje om eg er åleine, men det ergrar meg at foten vart låk igjen. Har ein føter er ein litt meir fri til å farte rundt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...