søndag, januar 14, 2018

Dagbok 2017: 14.januar

Klokka er 22.15 og det er ein halvtime sidan eg kom heim frå Heimen. Gjekk utover nokså tidleg i dag, så det vart eit langt "besøk". No er det + 3 grader ute og det blæs, noko som er relativt sjeldan her på Vallabøen. Vinden kjem frå aust, noko som indikerer at det er synnavind -litt rart, men det har vel med fjell og dal å gjere. Det er opplett, og gatene er stort sett snøfrie, men på gangvegar og fortau, der eg går, er det enno knallhard is. Så eg går med broddar!
No har eg funne fram litt saltmat som eg skal ete til kvelds. Har ete ganske mykje før i dag, men det har stort sett vore kaker og kaffi.
Då eg kom ut til Nils hadde han nettopp ete middag, i dag var det biff Stroganoff. Til kaffien fekk vi ostekake i dag, og den var god. Nils må for det meste tvinge maten i seg, han har eigentleg ikkje lyst på mat.
Han var ikkje dårleg i dag, men er slapp og trøtt, noko som delvis kjem av medisinen. Eg fekk han til å legge seg ned og slappe av ei stund, og då kvikna han til. Eg hjelpte han med barbering, tannpuss etc. så eg føler at eg er LITT til nytte der ute.
Det er så mykje å følgje med på når ein først begynner å sjå TV, i dag var det regjeringsforhandlingar i tillegg til drapssaka. Og så må vi no sjå "Farmen kjendis"-eg måtte sjå slutten her heime før eg kunne skrive blogg.
I morgon må eg nedover. Blant anna må eg få tak i asbestpakning til omnen. Pakninga nedst på døra har falle av og delvis brunne opp. Dessutan minkar det litt på julematen. Sidan eg ikkje lagar middag, må eg ha noko salt pålegg etc.
I dag gratulerer vi Roar Jarle Trovåg med 50-årsdagen!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...