torsdag, november 09, 2017

Dagbok 2017: 9.november

Klokka er 18.15, utetemperaturen er + 5 grader C. Eg har ikkje vore lenger enn til postkassa i dag, men eg trur det regnar og blæs. Siste åra har vi hatt det fint i november månad, men ikkje i år. No tenkjer eg først og fremst på vêret.
I går kveld var eg veldig forkjøla og eg vart liggande å hoste frå eg la meg til klokka var 4 sist natt. Då kom eg på at eg hadde gløymt å ta sovetablett, og då søv eg ikkje. Tok berre ein halv tablett i 4-tida, men sovna og sov til klokka 8 ca. Då stod eg opp og tok det vanlege morgonstellet, heilt tappa for energi. Slik er eg enno, orkar ingen ting anna enn det eg absolutt MÅ. Og eg er ingen tolmodig pasient, dessutan kan eg ikkje vere pasient når eg skal vere heimesjukepleiar.
Men ein tin fekk eg gjort i dag, eg fekk sett meg ned ved PC'en og skreiv referat frå møtet i går. At det vart eit litterært meisterverk trur eg ikkje, men det vart i alle fall gjort.
Nils har ikkje vore i storform, men klarer seg bra når han får smertestillande tablettar. Det blir å sitte i stolen for det meste, og sjå TV. Eg held han mykje med selskap, plar sitte å strikke, men veit ikkje om eg orkar det i dag. Har strikka bolen på jakka opp under armane, og lagt opp den første erma.
Viss eg er friskare i morgon kan eg få vere med Marit å handle. Kan ikkje forstå at det alt er fredag igjen. Vekene går rykande fort. I dag har vi hatt besøk av sjukepleiar som tok blodprøver av Nils, og dei var fine, blodprosenten hadde faktisk gått opp litt. Og så hadde vi vanleg  HBO-besøk på ettermiddagen. Middagsmat vart det ikkje i dag, men heimebakt brød med sardiner og leverpostei er ei god erstatning. Eg får alltid i meg nok, men må passe litt på Nils.
Eg er litt redd å smitte Nils, men eg trur han var borti noko liknande førre veka. I alle fall var det godt vi ikkje tokk vaksine-EG må i alle fall vente til eg er frisk igjen. Hadde ei liknande sykje i fjor vinter, men det var mens Nils vart innlagt på Ørstaheimen, så då berre flata eg ut. Trur ikkje det varde så lenge.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...