tirsdag, november 28, 2017

Dagbok 2017: 28.november

Klokka er 18.30, utetemperaturen er minus 5 grader C, og det har vore ein fin lys dag.
Etter at eg hadde gitt Nils mat og medisin, sette eg ein bolledeig, for Nils likte så godt dei eg laga for eit par dagar sidan. Nils låg og sov ei god stund ut på dagen, slik han gjer dei fleste dagane. 
Eg fekk melding frå Bodil om at ho og Svein skulle til Ørsta og ville komme oppom. Det var veldig kjekt å få treffe dei igjen, det skjer ikkje så ofte. Vi drakk kaffi, åt og prata. No sit Nils og slappar av litt framfor TV-en. At han sovnar innimellom er heilt naturleg med tanke på medisinane han tek.
Mens vi venta på gjestane, las vi ut høgtlesingsboka vår. Nils les avisa, men orkar ikkje å lese heile bøker. At han orkar å sjå så mykje TV er eg litt forundra over.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...