torsdag, oktober 12, 2017

Dagbok 2017: 12.oktober

Klokka er snart halv ni, ute er det mørkt og + 8 grader. Eg har sete her ved maskina i det uendelege og prøvd å få eit bilde frå mobilen inn på datamaskina-det går for så vidt bra, men eg får ikkje lagra det slik eg skal. Har gjort det mange gonger før, men no funkar det ikkje. Alle veit kor frustrerande og tidkrevjande det er med datatrøbbel, så det skal eg ikkje snakke meir om.
Denne dagen har gått som ein røyk, slik ale dagar gjer. Nils var som vanleg slapp og sløv før middag, men kom seg etter å ha kvilt. HBO kom og tok blodprøver i dag, før klokka halv 12. Då hadde eg allereie laga ei skuffe- prinsessekake, og var veldig nøgd med meg sjølv. Heilt til eg kom på at eg hadde gløymt å ha i rosiner. Det ergra meg litt.
Sola skein og vêret var fint, så eg valde å gå ein tur på butikken, for å få litt mosjon. Eg har ikkje fått jobba så mykje med prosjekta mine i det siste, så eg er redd for å miste forma. EG gjekk ned på Kiwi, handla to tunge nett med mat og gjekk opp att (ikkje fort) og prøvde å finne ut om eg hadde brukt nok kaloriar . Heile turen tok mindre enn tre kvarter, så det var så vidt Nils hadde fått kvilt seg litt mens eg var vekke. Så tok eg trillebåra og flytta nokre vedsekker opp i garasjen i dag også, og saga litt på eit plommetre. DÅ laga eg middag og så sovna vi begge to.
Så kom HBO, "Kakekrigen" med kaffi til, og så kom Margrete. Ho hadde vore til frisør i Volda først.Då blei det kaffi og prinsessekake.
Dermed var dagen så å seie over. Margrete hadde med seg to lydbøker som eg gler meg til å lese, når eg får rippa dei og lagt dei inn på MP 3-spelaren min. Det er sant å seie ikkje så mykje eg får lese, så det er langt mellom kvar fullført bok.
Det går bra med Nils, han er veldig slapp, men blir litt kvikkare når han får "Kvikkis". NO trur eg han har funne seg ein fotballkamp.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...