tirsdag, september 12, 2017

Dagbok 2017: 12.september.

Klokka er 20.30, temperaturen er + 12 grader C, det er nesten mørkt ute og regnet har sila ned med jamne mellomrom i dag. Men det har vore litt opplett mellom bygene.
Vakna klokka 7.00 i dag, det er tidleg for meg som sjeldan er i seng før klokka 1.00. Det som gjorde at eg vakna var at eg verkte over heile kroppen, typiske giktsmerter. Eg greidde å ligge ei stund til, men så var det opp og få på seg ulltrøye m.m. Det er tydeleg at hausten er i kjømda. Eg kom meg etter kvart, men så skulle Nils stå opp - og for han er det verre. Det er eit svare strev å komme seg ut av senga, på grunn av den vonde hofta. Men det gjekk i dag også. Han var ikkje i form i dag heller, men vi venta kreft-koordinatoren klokka 11.00 -og ho kom presis.
Ho var her i over to timar, og vi snakka om planane framover, korleis vi ville ha det. Ho kom også med forslag om medisin osb. Eg var redd at det var ein infeksjon på gang, så ho ringde etter ein sjukepleiar som kom og tok blodprøve-vi fekk svaret litt seinare, og infeksjonsverdien var lik null. Det var ei lette. Så snakka ho med fastlegen og fekk ordna med meir medisin -og i det heile tatt. Ho ordna opp i alt, ho er berre fantastisk, det seier alle som har med henne å gjere. Berre det å ta seg tid å snakke......Ja, ho fylte ut skjema også. Det er noko nytt dei har begynt med. Eit skjema som skal følge pasienten, slik at dei som får noko med han å gjere skal vere orientert utan at ein må ta alt om att kvar gong.
Middag hadde ikkje Nils lyst på i dag heller, så eg fann meg ein "rest" og han åt brødskive.
Eg var ikkje bra verken i rygg eller hofte, så eg måte røre på meg. Eg gjekk ut og raka i hop plommer som låg på marka; fem vaskebøtter fulle bar eg ned i komposten; har hatt ned før også, og enda er det mykje att på trea. Plukka forresten eit fullt plastfat med plommer som Solveig kan få til sylte, har tre fulle bæreposar i frysaren no. Trur ikkje eg kjem til å sylte sjølv.
Vi visste at Ingeborg skulle reise tilbake til Oslo i kveld, og sende ei melding om at ho gjerne kunne komme innom.(Her har vore besøksstopp eit par dagar.) Ho og Margrete kom og fekk ein kopp kaffi før Margrete køyrde Ingeborg til flyplassen. Flyet skulle gå klokka 21.00
Det vart sjølvsagt mykje snakk om valet. Margrete sit jo i kommunestyret i Volda for AP, Nils har i fleire år vore representant i Ørsta kommunestyre for SV og Ingeborg har vore AUF-ar. Det seier seg vel sjølv at vi ikkje er særleg begeistra for å få blå-blå regjering igjen. Og at Frp står så sterkt på Sunnmøre er berre til å gråte over. Men no skal eg bremse litt her og ikkje fare utpå viddene reint politisk. Men i år, når Nils likevel sit framfor TV-en og ikkje kjem seg stort lenger, har vi følgt meir med i den politiske debatten enn nokon gong før, og då er det lett å bli engasjert.
Men så har vi også "Kakekrigen" å følgje med på, og no trur eg Nils ser fotball.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...