onsdag, august 02, 2017

Dagbok 2017: 2.august


Klokka er 15.40 og sola kom nettopp inn vinduet ei lita stund. Temperaturen ute er +19 c, men det kjennest kaldt ut, sidan det blæs litt og det er nokså skya. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att, og no ringde Nils. Han var i kjempeform etter å ha hatt seg ein god lur.
Drosjen var bestilt til klokka 8.00 i dag tidleg til Nils med følge. Det er HBO som ordnar opp. Vi var tidleg oppe og stod klar klokka 8.00, men drosjen kom eit kvarter for seint. Men sjåføren hadde visst tenkt å rekke ferja(Det hadde ikkje gjort noko om vi måtte ta ei seinare ferje) -det gjekk i nærmare 100 km i timen det meste av vegen-han slakka litt ned tempoet på Vartdal, elles var det full fres. Men han hadde god bil og var flink å køyre, så vi hadde inga naud- og ferja rakk vi . Han køyrde heilt til inngangen, og eg smatt inn og henta ein rullestol. Eg har rutine på mange ting no. Vi vart vist til 2.etasje på Kreftavdelinga der vi vart godt mottekne av ein vaksen sjukepleiar som vi snakka med. Eg hadde tatt med dosetten med medisinane, og forklarte både det eine og det andre. Mellom anna om målinga av insulin, noko som kanskje ikkje stod i papira. Ein hyggeleg lege kom også innom og orienterte og fekk orientering. Nils slappar heilt av når det gjeld medisinane, det overlet han til meg å halde orden på.
Vi fekk kaffi og litt seinare tomatsuppe og brød til lunsj. Så var vi ned i første etasje der det vart tatt CT, der har vi vore før. Han som stod for CT-en gav også god informasjon. Nils skal ståle i morgon klokka 14-14.30 om alt går etter planen.
Eg kunne fått overnatta om eg ville, dei baud til å sette inn ei ekstra seng, men verken Nils eller eg tykte det var nødvendig. Han var trøtt og ville sove, og så kan han ligge i senga og sjå TV. Han har eige bad og får god hjelp, så eg gjer betre nytte for meg her heime.
Eg tok bussen frå sjukehuset til Ørsta, det har eg gjort så mange gonger før, i lag med Nils. Meininga var å gå heim, men så møtte eg Marit G. og ho snudde bilen og køyrde meg heim. Det var litt godt, for eg var låk i foten og hofta sidan eg har sete det meste av dagen.No skal eg finne meg litt mat, og så tek eg det derifrå. 
Nils hadde hatt besøk av enda ein lege som hadde undersøkt han. Han meinte det skulle gå heilt greitt å stråle. Eg seier som eg har sagt før, det er utruleg mange flinke og hyggelige folk i helsevesenet i Norge.
Bilda er tatt med steinalder-mobilen min. Det var fantastisk fin utsikt frå rommet Nils hadde fått-det kjem ikkje så godt fram på bildet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...