mandag, august 07, 2017

Dagbok 2017: 7.august

Klokka er 19.35, temperaturen er + 15 grader C, og det regnar litt. Tidlegare i dag var det lettskya og fint, med temperatur rundt 20 grader +.
Det har ikkje skjedd all verda i dag, men vi har hatt besøk av tre HBO-ar + kreftkoordinator Solfrid. På sjukehuset på Åse syntest dei ikkje det var naudsynt å måle sukkeret til Nils tre gonger dagleg, så no har vi fått ordna det slik at vi slepp morgon-målinga. Då slepp vi å ha på vekkarklokke, og kan stå opp når det passar. Han har aldri hatt høgt "sukker" om morgonen. Og no har det vore fleire dagar utan sprøyte. Elles er han om lag som før, han har det rimeleg bra, men får vondt i hofta når han beveger seg; sit han i ro er han nokså smertefri.
Eg har drive og jobba ute innimellom besøk og matlaging. Eg har skamklipt ei laurbærhegg-buske, og male opp greinene og fylt i sekker. Meininga er å ha det bort på VØR med tid og stunder, og når eg mel opp greinene blir ikkje volumet så stort. Hadde eit par -tre timar ute før middag, og ei stund på ettermiddagen også. Rett etter middag la eg meg ut på altanen og sovna.
Middagen i dag var lettvint og grei: Toro ertersuppe + restar av steik og skinke+ grønsakblanding, m.a.o. ei slags spikersuppe. Nils har ikkje all verda til appetitt, men set veldig pris på is. På Spar fann eg sukkerfri is, same sorten som Bodil hadde med då dei var her, så no kan han ete dessert med godt samvit. Og før eg gjekk i hus i kveld plukka eg stikkelsbær til han. Helst ville han vore ute og ete bæra rett frå treet, men det går ikkje.
No skal eg dusje og vaske håret, for eg ser ikkje ut etter hagearbeidet mitt. Eg har litt vondt i skuldrane etter jobben, så eg er ikkje sikker på om det blir strikking i kveld, men eg skal i alle fall lese dei to siste spora av den boka eg har halde på med i ei evigheit.

1 kommentar:

solveig sa...

Godt de greier dykk utan morgonbesøk!

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...